Veckan

Hejsan! Tänkte bara uppdatera lite hehe.
Har varit ensam hemma nästan hela veckan, måndag - fredag så då har Adam gjort mig sällskap nästan varje dag. Sen i fredags kom mina föräldrar hem igen! Den kvällen mötte jag Bella så åkte vi in till Isacs jobb i stan där även Calle & en till kille var. Satt där tills dom stängde och hade städat sen tog jag och Isac sällskap hem. Igår vaknade jag tidigt och hoppade in i duschen sen snabbt in till stan med pappa för att köpa en present till Julia! När vi var klara där åkte jag hem till Isabell där vi fixade oss och så, även Carro kom dit. Sen spenderades kvällen hos Julia med massa folk. Trevligt! Var hemma hyffsat tidigt också. Dagen idag har varit allt annat än bra. Har bara varit hemma. Nu äntligen ska jag sova! Är skittrött så goooooodnatt
image description


Kommentarer
Postat av: Carruo

♥♥

2011-11-28 @ 19:58:43
URL: http://carolinegerlow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0